Zamówienia i regulamin


Co robimy?

Przede wszystkim to, co pokazujemy na blogu.

Patchworki  - duże, małe, ocieplane, cienkie w formie narzuty, patchworki dziecięce i niemowlęce. Na wymiar i w wybranej kolorystyce. Idealny prezent na ślub, chrzciny, na nowe mieszkanie!
Więcej o patchworkach: tutaj.

Maskotki, przytulanki, wypchane literki.

Haftowane sukieneczki na chrzest (z imieniem dziecka).

Szydełkowe gwiazdki na choinkę.

Szyjemy głównie z resztek tkanin, starych ubrań, koszul, materiałów wyszukanych w second handach. Dlaczego? Bo tak jest bardziej niepowtarzalnie, ekologicznie i taniej. Wybieramy zawsze nie zniszczone materiały bardzo dobrej jakości. Możemy też uszyć patchworka z Twoich używanych tkanin (np. starych dziecięcych sukienek  - taka sentymentalna narzuta). Zapraszamy do kontaktu z nami!

Wszelkie indywidualne życzenia mile widziane - zapraszamy do kontaktu!

Jak zamówić?

Nasze dane kontaktowe są tu.

Regulamin 

1.
Sklep internetowy starAnna prowadzony jest przez firmę:
TONGA Agnieszka Pawlus
31-444 Kraków, ul. Śliczna 30B/23
NIP: 6462827470, REGON: 122835753

2.
Zamówienia można składać drogą mailową.  Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.

3.
Ceny wszystkich towarów wyrażone są w złotych polskich i są brutto.

4.
Realizacja zamówienia rozpoczyna się po ustaleniu szczegółów: wymiarów, kolorystyki, wzoru i ceny patchworka. Czas wykonania jest zależny od powyższych parametrów. Nie wymagamy wpłaty zaliczki, chyba że specyfika zamówienia tego wymaga. Wpłaty należy dokonać po otrzymaniu od nas fotografii wykonanego zlecenia.

5.
Gotowe zamówienie zostanie wysłane w tym samym lub następnym dniu roboczym po otrzymaniu wpłaty.  Prosimy o zwrócenie uwagi na poprawność podanych danych do wysyłki. Nie bierzemy odpowiedzialności za podanie niewłaściwych danych uniemożliwiających kontakt czy wysyłkę.

6.
Złożenie zamówienia oznacza zgodę na przechowywanie danych osobowych zawartych w zamówieniu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883). Dane osobowe wykorzystywane są wyłącznie do celów niezbędnych w naszej działalności i nie będą udostępniane osobom trzecim. Zamawiający ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania.

7.
Wpłatę za zamówienia można dokonać przelewem na
konto bankowe: Agnieszka Pawlus
Nr: 86 1050 1445 1000 0091 3504 0427

8.
Na opłacenie zamówienia czekamy 10 dni roboczych, po tym czasie zastrzegamy sobie możliwość anulowania zamówienia.

9.
Zamówiony towar jest wysyłany jako przesyłka priorytetowa lub ekonomiczna - w zależności od wybranej opcji  - za pośrednictwem Poczty Polskiej na adres wskazany w zamówieniu. Nie wysyłamy przesyłek za
pobraniem. Możliwy jest także odbiór osobisty w Krakowie.

10.
Koszt przesyłki ponosi zamawiający. Aktualny cennik przesyłek Poczty Polskiej.

11.
Do przesyłki dołączany jest rachunek (nie wystawiamy faktur VAT)

12.
W okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, klient ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn składając sprzedawcy oświadczenie na piśmie. Będzie to możliwe jeśli przesyłka będzie zwrócona kompletna.  Zakupione produkty muszą być nieuszkodzone, bez śladów użytkowania. W przypadku zwrotu zakpów nie zwracamy kosztów przesyłki!

13.
Towar zwracany w powyższym trybie należy przesłać na nasz adres na koszt kupującego. Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć swoje dane personalne, oraz wyraźne wskazanie nr rachunku bankowego na jaki ma zostać dokonany zwrot. Pieniądze zwracane są w ciągu 3 dni roboczych od momentu otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej. Jeżeli towar został wysłany na koszt sprzedawcy, od zwracanej wartości towaru zostaną potrącone poniesione przez sprzedawcę koszty przesyłki.

14.
Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien, po uprzednim kontakcie ze sprzedawcą odesłać go na adres sklepu. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć notatkę dotyczącą przyczyny reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych od ich wpłynięcia.  Zwrócimy nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferujemy inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

15.
Podstawą reklamacji nie mogą być różnice w barwach i proporcjach, które mogą wystąpić pomiędzy tkaniną w naturze a jej wyglądem w witrynie internetowej.  Dokładamy wszelkich starań, aby zdjęcia  jak najlepiej odzwierciedlały barwy i stan faktyczny.

16.
 W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów.

17.
 Zastrzegamy sobie prawo wprowadzania zmian w Regulaminie oraz w zasadach składania zamówień. O wszelkich zmianach w niniejszym regulaminie obowiązujących czasowo (np. przerwa
urlopowa) klienci informowani są w najbardziej widocznym miejscu na stronie głównej - w powitaniu.



starAnna i łamAga